I guanti di nitrile ùn sò micca resistenti à a perforazione?Perchè si rompe quandu si usa

I guanti di nitrile anu una certa resistenza chimica, resistenza à a perforazione è a resistenza di lacrime, chì ponu riduce u dannu à e mani di strumenti affilati in kit chimichi à una certa misura.Ma questu ùn significa micca chì ùn ci sarà micca rottura in ogni circustanza.Se s'utilice in modu impropriu, u dannu hè inevitabbile.
In particulare, i motivi di u dannu sò i seguenti:
1. Guanti di nitrile ponu resiste à a maiò parte di l'agenti chimichi, ma ci sò eccezzioni, cum'è glutaraldehyde, formaldehyde, xilene, suluzione d'ipoclorito, alcolu, etc. In u laboratoriu, i guanti sò esposti à sti agenti chimichi per un bellu pezzu, chì hè faciule d'avè. esse dannatu.currusioni.E purtendu guanti in u laboratoriu ghjoca principarmenti un rolu in a prevenzione di u liquidu da spruzzi di a pelle di e mani.
2. Portate guanti chì ùn currispondenu micca à a vostra forma di manu, troppu grande o troppu chjucu sò facilmente danucati;
3. Aduprate mudelli di luce è magre per u travagliu d'alta intensità, cum'è a riparazione di l'auto, l'industria è a fabricazione, induve i guanti sò facilmente tagliati da strumenti affilati;
4. Guanti per troppu longu, ancu pruvucarà i guanti.
Dunque, hè impurtante di sceglie guanti di nitrile adattati per diversi ambienti di travagliu.Quandu si cuntattate i reagenti chimichi chì sò faciuli di corrode nitrile, pudete sceglie guanti di lattice o portà guanti di nitrile di doppia strata;quandu faci un travagliu pesante, sceglite guanti più grossi è durable per una megliu prutezzione.

33-5


Tempu di post: 26-Jan-2022